lørdag 7. januar 2012

Selebukser med korte ben

Selebuksen med korte ben er det mange søte små som krabber og stabber rundt i.
Den er super til bruk på sommeren i varmen med bare bleien under, men også når kulden kommer med body og strømpebukse under.
De er heklet i 100% bomull, Mandarin Petit

Denne heklet jeg i beige til lille Mikkel, sønnen til mitt kjære søskenbarn.

Denne fargen er populær. En god og varm farge som passer til det meste. Denne laget jeg med noen søte orange blomster-knapper. Buksen tilhører lille Tomine.

Lilla har jeg selv til min lille Ella, liker denne fargen veldig godt(er litt mørkere i vikligheten).
Denne tilhører lille Adele, datter til mitt andre kjære søskenbarn.

Denne i en mint-farge passer både gutt og jente.
Str.0-6-12mnd
450,-

Rosa bukse til en liten prinsesse
Str.6-12mnd
450,-

1 kommentar:

  1. Så artig at du har fått deg blogg :-)
    Moro !
    Klem fra marte b

    SvarSlett